lekker naar school!! - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu lekker naar school!! - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

lekker naar school!!

Blijf op de hoogte en volg Danisha

25 Februari 2013 | Nederland, Hellendoorn

Zondagmorgen hebben papa en mama jullie op gehaald bij opa en oma. Jullie hebben het erg naar jullie zin gehad. We hadden in de middag nog een verjaardag. Op eens kwamen de tranen want je had het koud en weinig gevoel in je voeten. In de auto weer opwarmen want de paarse vlekken waren er weer. Thuis lekker warm en zo te horen aan jullie verhalen hebben jullie genoten. De rug en benen bleven je plagen totdat je lekker onder de douche geweest bent en lekker in je bedje lag.
Maandagmorgen had je veel zin om naar school te gaan. Om half 11 heeft mama je opgehaald je was moe. Je moest wel lachen toen we in de auto zaten want vanmorgen waren er luizenmoeders om te kijken of erna de vakantie nog luisjes zijn. Je was op je hoede want je hebt nu haar dus kom maar op met dat gekriebel. Je zei zo mooi tegen mij “ze mogen mij toch niet overslaan??”. Thuis heb je lekker op de bank gelegen en even kunnen slapen. Tijdens het broodje eten werd je wakker en je wou het weer proberen om naar school te gaan. De middag ging beter ondanks dat je je moe voelde ging het goed. Thuis trok je terug op je slaapkamer en heb je even gelegen. Na het avondeten vertrok je wederom naar boven en je was zo vertrokken.

  • 26 Februari 2013 - 00:40

    Roelie:

    Hoi Lieverds.
    Ik had al gehoord dat jullie zo genoten hebben bij Opa en Oma.
    Jullie zaten zo braaf te tekenen en te computeren toen ik belde.
    Fijn Danisha dat de luizenmoeders bij jou ook weer aan de gang kunnen.
    Ik hoop dat de sneeuw morgen weg is , dan kan ik zelf ook weer naar buiten.
    Liefs,Tante Roelie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hellendoorn

Verslag Danisha

Recente Reisverslagen:

27 Juli 2014

Emotionele vrijheid

27 Juli 2014

Mijn laatste pagina

04 April 2014

Hoera ik ben 8 jaar!!!

27 Maart 2014

afgelopen weken

17 Februari 2014

Een nieuwe look!!
Danisha

Bij Danisha is 15 november 2011 Acute Lymfatische Leukemie vast gesteld. De behandelingsduur is 2 jaar en de spannende tijd erna of het beenmerg geen leukemiecellen meer aanmaakt van groot belang. Door middel van dit dagboek wil ik een ieder die belangstelling heeft / mee leeft laten weten hoe het met haar en ons als gezin gaat. En mocht het zo zijn dat Danisha de kinderkanker overwint dan willen wij als ouders haar dit dagboek geven.

Actief sinds 10 Dec. 2011
Verslag gelezen: 330
Totaal aantal bezoekers 386766

Voorgaande reizen:

14 November 2011 - 18 November 2013

Verslag Danisha

Landen bezocht: