Om 19.30 was het eindelijk zover. - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Om 19.30 was het eindelijk zover. - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Om 19.30 was het eindelijk zover.

Blijf op de hoogte en volg Danisha

23 Maart 2013 | Nederland, Hellendoorn

Het is nu 20.00uur ben aan het wachten op de telefoon van de Arts als ze klaar zijn met de ingreep. Papa en Lysanne waren er tegen 15.00 en dat was een hele opluchting voor Danisha. Lysanne en Danisha knuffelde enorm met elkaar. Samen spelen in de speelkamer en Lysanne hield de infuuspaal vast. Rond 17.00 was het mooi geweest voor Danisha, het warme eten kwam op de afdeling en het etenslucht hing overal. Tot 18.15 was het zachtjes huilen maar daarna schreeuwen en krijsen om eten!! Om 19.00uur ben ik naar de verpleging gegaan dat het zo niet langer kon en dat we nu de knoop gaan door hakken dit is ondragelijk voor Danisha. Lijk wel kindermishandeling! Net voordat de verpleging om 19.15 wou bellen naar de OK werden we gebeld dat ze kon komen. Afscheid genomen van Papa en Lysanne. Danisha is al met al 17 en half uur nuchter geweest en ik hoor nu op de gang dat ze over ons hebben. Het is gewoon schandalig dat je zo lang moet wachten. Maar we snappen ook wel dat spoed voorgaat. Om 19.30 waren we bij de OK en mama heeft voor de tijd een smurfen pak aangekregen met een muts. Ze kwamen handen te kort en mama mocht helpen en heeft bij Danisha het mondkapje gedaan vele kusjes hebben we elkaar gegeven. Toen je eenmaal lekker onder zeil was kon mama gaan. Nu maar wachten hoe het verloopt. Om 20.55 belde ze en de ingreep is goed gegaan. Ze zijn nog bezig met de laatste dingen en ze moet nog uitslapen. Ze hebben er goed aangedaan om de ingreep te doen de ontsteking zat al op een aantal plekken tegen de schedelbasis aan. Ze hebben nog een kweek weg gedaan van het pus. Ze dubben over wel of geen peg sonde omdat ze de neussonde niet via de neus meer in kunnen brengen. Vanwege de grote tampons. Ze proberen nu eerst de sonde via de mond mocht dat niet gaan moeten we de peg overwegen. Morgen gaan we kijken hoe ze daar op reageert. Iets over 21.30 moest mama mee naar de uitslaapkamer. De verpleegkundige had veel moeite met Danisha omdat ze erg onrustig is en bij elke aanraking van zich af mept (met de ogen dicht). Toen je mijn stem hoorde en ik je aanraakte werd je een stuk rustiger. Bij elke handeling praatte ik met je wat er ging gebeuren daardoor kon je goed ontspannen. Hoorde je weer de andere stem werd je weer bozer. We zijn tot 23.10 op de uitslaapkamer geweest tot dat alles stabiel was. We zijn nu gelukkig op de afdeling en de monitor blijft vannacht nog aan. De sondevoeding aangesloten maar op een lage stand. Dit hebben we weer gelukkig achter de rug! En tot nu toe geen gekke complicaties!!

  • 24 Maart 2013 - 11:13

    Fam.legebeke:

    hallo Kanjers
    het is toch ook niet wat om zo lang Danisha zonder eten te laten wachten op een operatie maar soms kun je er ook niets aan doen maar kan me voorstellen dat ze er boos van wordt. gelukkig is de operatie nu achter de rug is en is het goed verlopen en nu maar hopen dat je snel weer op gaat knappen en er geen vervelende complicaties bij komen
    wij denken aan jullie

    een lieve groet van

    Wim,Jettie Annouk Iris en Demi Legebeke

  • 24 Maart 2013 - 12:45

    Elly Kuiper:

    Lieve Danisha,
    Jij kent mij, ik ken jou niet, maar dagelijks volg ik jouw blog, net van mijn werk en gauw even kijken hoe het met je is en of de operatie goed verlopen is, gelukkig, het is voorbij en het gaat volgens je moeder naar omstandigheden goed, hartstikke fijn !Hopelijk knap je snel op en kunnen jullie met z'n allen weer vooruit kijken!. Ik blijf je volgen hoor, zet `m op meid!
    Een lieve groet van Elly Kuiper.

  • 24 Maart 2013 - 14:29

    Helga:

    Zo dat duurde nog lang. Ik moet een keer nuchter blijven tot 11:00 uur en toen werd er bloedgeprikt. Ik kan het niet navertellen want ik ben meteen onderuit gegaan. En dan lees ik jouw verhaal tot 19:30, wat ben je toch een kanjer !
    Wat heerlijk die foto te zien waar je samen met Lysanne knuffelt op staat !
    Fijn te horen dat operatie geslaagd is. Ik hoop dat je je vandaag niet al te beroert voelt.
    lieve groetjes

  • 24 Maart 2013 - 14:55

    Roelie:

    Hoi allemaal.
    Gisterenavond in spanning gezeten,samen met Omi.tot het verlossende telefoontje van Oma dat alles goed is gegaan.Toen konden wij ook rustig gaan slapen.
    Ik ben vanmorgen nog even bij Wim,Sandra en de kinderen geweest en nu net weer thuis.
    Jullie blijven nog wel even in het UMCG.
    Fijn dat Opa en Oma de komende week bij jullie thuis veel op kunnen vangen.
    Een hele geruststelling voor iedereen.
    Heel veel Liefs en Knuffels.
    Ook ven Ger.Roelie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hellendoorn

Verslag Danisha

Recente Reisverslagen:

27 Juli 2014

Emotionele vrijheid

27 Juli 2014

Mijn laatste pagina

04 April 2014

Hoera ik ben 8 jaar!!!

27 Maart 2014

afgelopen weken

17 Februari 2014

Een nieuwe look!!
Danisha

Bij Danisha is 15 november 2011 Acute Lymfatische Leukemie vast gesteld. De behandelingsduur is 2 jaar en de spannende tijd erna of het beenmerg geen leukemiecellen meer aanmaakt van groot belang. Door middel van dit dagboek wil ik een ieder die belangstelling heeft / mee leeft laten weten hoe het met haar en ons als gezin gaat. En mocht het zo zijn dat Danisha de kinderkanker overwint dan willen wij als ouders haar dit dagboek geven.

Actief sinds 10 Dec. 2011
Verslag gelezen: 389
Totaal aantal bezoekers 386821

Voorgaande reizen:

14 November 2011 - 18 November 2013

Verslag Danisha

Landen bezocht: