Wat moet ik hier weer mee?? - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Wat moet ik hier weer mee?? - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Wat moet ik hier weer mee??

Blijf op de hoogte en volg Danisha

24 December 2013 | Nederland, Groningen

Maandag 23 december kregen we telefoon van Edith, ze neemt morgen een dagje vrij i.v.m de voorbereidingen voor de kerst. Dus of we onze gesprek (eindevaluatie van de afgelopen 2 jaar) willen verschuiven of alleen met dr. de Bont willen. Ik baal daar enorm van met name omdat we dit juist met elkaar hebben afgesproken in combinatie met de KNO afspraak die we hebben staan. Wilfried en ik hebben vrij, opa en oma komen naar Hellendoorn voor oppas andere kinderen. Ondanks dat ik benoemde wat ik ervan vond en dat ik qua voorbereidingen klaar ben voor het eindgesprek viel dit rauw op mijn dak. En kon ik na de tijd janken omdat dit de zoveelste teleurstelling is met de gemaakte afspraken van het UMCG. Edith neemt vrij en wij gaan dan alleen een gesprek aan met dr. de Bont. Alleen wist Edith mij al wel te vertellen dat ze waarschijnlijk weinig tijd had maar dat kon ze mij morgenochtend als we al onderweg zijn pas vertellen. WAARDELOOS!!!

De kinderen hebben afgelopen nacht een heerlijk nachtje bij opa en oma geslapen en zo te horen was het super gezellig.
Danisha is vanmiddag huilend op bed in slaap gevallen, ze is moe en voelt zich absoluut niet fit. Temperatuur 37,5. Hoofdpijn en drukkende pijn rondom de oogkassen wordt meer. En de rode vlekken op haar wangen, ze heeft ook weer last van gele/groene snot.
Ben benieuwd wat ons te wachten staat in het UMCG.


  • 24 December 2013 - 08:05

    Vera:

    Hallo allemaal,
    Het is toch onvoorstelbaar dat dit jullie nu weer moet gebeuren! Dat Edith op het laatste moment zegt niet aanwezig te zullen zijn bij het eindgesprek wat voor jullie toch heel belangrijk is. Ik wens jullie een goed gesprek toe, waar jullie en Danisha veel wijzer van worden en ook waar jullie wat mee kunnen voor de toekomst!
    Fijne Kerstdagen en hopelijk voelt Danisha zich wat beter,groetjes. Vera

  • 24 December 2013 - 12:20

    Fam Karkdijk:

    Grrrrrrrrrrrrrrrrrr

  • 24 December 2013 - 16:41

    Manuela:

    Heel erg vervelend allemaal, al die bijwerkingen, weer last van haar holtes en de teleurstelling over de afzegging van edith voor de eindafspraak. Voor jullie natuurlijk een heel erg belangrijke afspraak. Ik hoop dat eveline de bont vandaag haar tijd voor jullie heeft genomen en alle vragen heeft beantwoord. Ik hoop dat Danisha zich lekkervoelt met de kerstdagen en jullie een heerlijke kerst kunnen doorbrengen met alle mensen waar jullie van houden!
    Erwin, manuela, Kai, vico en mika

  • 24 December 2013 - 19:13

    Judith Willeman:

    Bizar, echt weer iets voor het UMCG.........en dan alleen een gesprek met dr. De Bont......
    Hopelijk had de KNO-arts wel goede berichten voor jullie vandaag.......
    Fijne kerst, geniet van het samenzijn.......

  • 25 December 2013 - 22:05

    Elske:

    Och heden , wat is dat wat,maar weet van mij broer dat umcg ook studenten hospitaal is
    hsij heeft eens een co over de balie getrokken, zijn zoon lag in coma, na zwaar brommerongeluk.heeft het wel overleeft, maar is zwaar gehandicapt, helm afgeklapt.al dat geduld en fantsoen dat je wilt behouden.bbbbbrrrrreen lang verhaal, en erg.
    maar wilfried en martine, geniet van de kerst en jullie vrije dagen,,, uitrusten,,, laat de ergernis varen.fijne kerst

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Groningen

Verslag Danisha

Recente Reisverslagen:

27 Juli 2014

Emotionele vrijheid

27 Juli 2014

Mijn laatste pagina

04 April 2014

Hoera ik ben 8 jaar!!!

27 Maart 2014

afgelopen weken

17 Februari 2014

Een nieuwe look!!
Danisha

Bij Danisha is 15 november 2011 Acute Lymfatische Leukemie vast gesteld. De behandelingsduur is 2 jaar en de spannende tijd erna of het beenmerg geen leukemiecellen meer aanmaakt van groot belang. Door middel van dit dagboek wil ik een ieder die belangstelling heeft / mee leeft laten weten hoe het met haar en ons als gezin gaat. En mocht het zo zijn dat Danisha de kinderkanker overwint dan willen wij als ouders haar dit dagboek geven.

Actief sinds 10 Dec. 2011
Verslag gelezen: 382
Totaal aantal bezoekers 386087

Voorgaande reizen:

14 November 2011 - 18 November 2013

Verslag Danisha

Landen bezocht: