Ik heb staartjes!!! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Ik heb staartjes!!! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Ik heb staartjes!!!

Blijf op de hoogte en volg Danisha

07 Januari 2014 | Nederland, Groningen

De rest van de vakantie heerlijk rustig aan gedaan. 3 januari waren we met z’n zessen uitgenodigd bij Ilona om met elkaar te gaan schilderen. Erg spannend natuurlijk!! Het was een gezellige middag met een mooi resultaat voor aan de muur. Maandag weer volop aan de bak op school, hadden alle vier er nog niet zo veel belang bij. Kreeg ze niet uit bed. Om 15.15 waren ze alle vier enthousiast want het was wel weer leuk om vriendjes en vriendinnen weer terug te zien. Danisha heeft afgelopen dagen veelal last van blauwe plekken op haar lichaam. Haar lichaam reageert ook best heftig als ze iets gestoten heeft. Vanmorgen moest ik bij Danisha proberen om twee staartjes te maken in haar haar. Dit was helemaal geweldig natuurlijk. Lysanne kreeg tranen in haar ogen en zei “eindelijk zie ik steeds meer mijn oude zus terug”. Slik! De jongens zagen natuurlijk ook de staartjes en gaven haar vele lieve complimentjes. Moeders is druk bezig met het verhaal “leven na kinderkanker” met name gevolgen en de beperkingen. Vele gesprekken over en weer en opkomen voor je dochter als ze ergens tegen aanloopt. De onwetendheid van vele, want klaar is toch klaar??? Ik kom er later nog wel op terug. Kan er boos en verdrietig om zijn.

  • 07 Januari 2014 - 15:27

    Sabine:

    Wauw ontzettend mooie meid!! Wat fijn weer of niet dat je staartjes in kunt. Wat zal jij blij zijn als je lichaam weer het oude wordt en je haren weer lang zijn. Het duurt natuurlijk nog wel een voordat je helemaal beter bent en alle sporen van die rotmedicijnen uit je lichaam zijn. Wij gaan hier duimen voor je dat dat zonder al te veel gedoe zal gaan. Nog steeds volhouden meid, die kanker heb je in ieder geval overwonnen, nou die nare nasleep nog! Maar je weet het, je kunt het!!!

    Inderdaad mama, mooie jas hahaha.

    Groetjes Sabine.

  • 07 Januari 2014 - 18:17

    Fam Karkdijk:

    Wauw wat een mooie staartjes! Echt steeds meer de oude Danisha en wat een mooi kunstwerk!
    Zet hem op nog met zijn allen.
    Groeten de Karkdijkjes

  • 07 Januari 2014 - 18:56

    Roelie:

    Wat een mooi schilderij hebben jullie gemaakt,prachtig.
    Danisha wat is jouw haar alweer gegroeid na de kerst,leuke staartjes.
    Liefs Tante Roelie.

  • 07 Januari 2014 - 22:13

    Fam. Broeze-Ruiter:

    Wat een prachtig kunstwerk hebben jullie samen gemaakt... wauw!
    En die staartjes staan je ook erg mooi Danisha! Wat fijn dat dit weer kan.

    Martine, slim om alles op te schrijven. Goed voor je eigen verwerking, verhelderend voor anderen en/of als steun voor een ieder die in het zelfde schuitje zit... in wat voor een vorm je het ook gaat gieten, ik vind het bij voorbaat een fantastisch idee.

  • 08 Januari 2014 - 09:30

    Fam. Wolterink:

    Ik heb je gezien met je staartjes. Staat je goed Danisha !
    En wat een mooi schilderij hebben jullie samen gemaakt !
    Lieve groet, Sandra en fam.

  • 08 Januari 2014 - 17:43

    Danisha Legebeke:

    Oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh wat een mooie staartjes.
    Heel veel liefs
    Opa en oma

  • 08 Januari 2014 - 21:58

    Elske:

    Hallo danisha, nu al weer staartjes, de haartjes groeien wel snel hoor, straks lijk jij weer precies op je zusje.
    net een tweeling, en wat hebben wij een mooie nieuwjaars kaart van jullie gekregen, jullie zijn allemaal wel gegroeit, na dat ik jullie voor het laats heb gezien, wat een knapperds zijn jullie.
    en martine ik hoop dat jij het boek gaat uitgeven, veel mensen zullen er dan wat aan hebben, lijkt mij best heel moeilijk alles op papier te zetten, heel veel liefs voor jullie allemaal elske

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Groningen

Verslag Danisha

Recente Reisverslagen:

27 Juli 2014

Emotionele vrijheid

27 Juli 2014

Mijn laatste pagina

04 April 2014

Hoera ik ben 8 jaar!!!

27 Maart 2014

afgelopen weken

17 Februari 2014

Een nieuwe look!!
Danisha

Bij Danisha is 15 november 2011 Acute Lymfatische Leukemie vast gesteld. De behandelingsduur is 2 jaar en de spannende tijd erna of het beenmerg geen leukemiecellen meer aanmaakt van groot belang. Door middel van dit dagboek wil ik een ieder die belangstelling heeft / mee leeft laten weten hoe het met haar en ons als gezin gaat. En mocht het zo zijn dat Danisha de kinderkanker overwint dan willen wij als ouders haar dit dagboek geven.

Actief sinds 10 Dec. 2011
Verslag gelezen: 564
Totaal aantal bezoekers 386075

Voorgaande reizen:

14 November 2011 - 18 November 2013

Verslag Danisha

Landen bezocht: