redelijke goede dagen - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu redelijke goede dagen - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

redelijke goede dagen

Blijf op de hoogte en volg Danisha

31 Oktober 2012 | Nederland, Hellendoorn

Dinsdag: Vanmorgen had je zin om naar school te gaan en je hebt veel gedaan op school. Je bent nog getoetst en dit heb je met voldoende afgerond. In de morgen had mama bezoek van Diane van het Twijn. We hebben verschillende zaken besproken rondom het onderwijs. En wat haar taken zijn om jou te ondersteunen en school te ondersteunen. Volgende week heeft zij gesprek met school en dan horen we verder wat de plan is. Tussen de middag had je veel moeite om naar school te gaan liever ging je even slapen. Maar uiteindelijk ging je mee en heb je een leuke middag gehad. Na school kwam Martijn bij je spelen en dit was gezellig.

Woensdag: Vanmorgen kwamen de waterlanders, je had helemaal geen zin in om naar ziekenhuis te gaan. Er was geen juf Els vandaag dus hebben we de web chair meegenomen en het duurde nogal voordat we verbinding hadden. En na goed drie kwartier/klein uurtje viel de verbinding uit en er bleek dat in het ziekenhuis een nieuw internet verbinding bezig is om te instaleren erg fijn. Je wou net samen met de klas gaan rekenen. Volgende week weer proberen. De chemo verliep verder goed. Je bent gewogen en je bent aangekomen door het vocht wat je vast houdt. Hendrie was er vandaag voor je en jullie hebben vele grapjes met elkaar. Han in hand gingen jullie richting de grabbel box. Direct nadat we klaar waren heb je nog gespeeld bij Elvera en daarna nog even naar de verjaardag van Ruth. En thuis na het eten weer snel naar bed, want je was erg moe.

• 31 Oktober 2012 - 21:25

Familie Legtenberg:

Hé Danisha en familie, wat fijn te lezen dat je je deze dagen redelijk goed voelt. Natuurlijk zou je graag wat minder moe willen zijn, maar je houdt je dapper hoor! Gezellig dat je nog fijn met vriendjes en vriendinnetjes gespeeld hebt. Wel balen dat de internetverbinding weer net moest weg vallen, pffff. Hopelijk gaat het de volgende keer beter. Maar wat super dat je een voldoende voor je toets hebt gescoord, top gedaan! Vannacht mooie dromen uitzoeken en heerlijk uitrusten. Op naar weer een goede dag morgen!
    Groeten van de Legtenbergjes