Dag 33, belangrijk!! 20-12 - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Dag 33, belangrijk!! 20-12 - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Dag 33, belangrijk!! 20-12

Door: DanishaLegebeke

Blijf op de hoogte en volg Danisha

20 December 2011 | Nederland, Groningen

Vanmorgen om 8.00 samen met papa vertrokken richting Groningen. Je ziet er tegenop, vanmorgen nog om 6.15 gegeten omdat je na 7.00uur nuchter moet zijn. Vandaag dag 33 belangrijke dag in je behandeling. Vanmorgen kreeg je ASP infuus. En je bent in gewicht afgevallen, goed teken dat je nu goed vochtverliest. Je bloeddruk met name de onderdruk is nog wel aan de hoge kant. Dit in de gaten blijven houden. Om half 2 ging je onder narcose voor een beenmergpunctie en lumbaalpunctie. De bloeduitslagen zijn bekend. met name de T-uitslagen zijn er. Je hebt een afwijking in je chromosomen, normaal hoor je 46 te hebben maar jij hebt er 52. De chromosomen zien er niet mooi uit maar is goed te behandelen. Helaas moest de VAP-naald na de narcorse nog eruit gehaald worden. Je was tegen 17.00 terug in huis.

• 20 December 2011 - 11:05

Regien:

Hoi Danisha,

Ik hoop dat t vandaag allemaal meevalt in Groningen. Ik kom snel weer ff om de deur kijken en dan breng ik...?... ;-) mee.

Dikke kus Regien

• 20 December 2011 - 21:15

Danisha Legebeke:

Hoi Danisha,

Wat ben jij een kanjer zeg!
    Coole foto van jou en mama.

Danielle