Maandag 12-03 - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Maandag 12-03 - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Maandag 12-03

Door: DanishaLegebeke

Blijf op de hoogte en volg Danisha

12 Maart 2012 | Nederland, Groningen

Afgelopen nacht moest je een keer overgeven de buikpijn houd maar niet op, je hebt extra pijnstillers gekregen via IV. je hebt ook last van obstipatie diaree want de zaalarts gaf aan dat je een harde buik had en dat er veel voor zat. Dus even flink ophogen van de Forlax en de Bisacodyltablet. Vanmorgen was je op tijd wakker omdat Bast en Snavel komen op de afdeling. Half 10 zat je klaar in de speelkamer om te knutselen en 10.00uur kwam Connie met Bast en Snavel. Daarna was je moe en heb je de gehele dag in bed gelegen. Tegen half 1 werd er een vingerprikje gedaan. Tegen 14.00uur kwam er een ziekenhuistekenaar waar een ieder kon aangeven welke tekening hij moest maken, jij koos voor een dolfijn / prinses, mooi om te zien hoe alle kinderen daar op reageren. OM 17.00uur kregen we te horen dat de apotheker die de uitslagen zal doorgeven spoorloos was en zijn pieper niet op neemt. Tegen 18.00uur was hij eindelijk boven water en de spiegel was 42 ruim onder de 100. Dus lekker naar huis. Eenmaal bij de auto deed de auto het niet hebben we de radio aan laten staan afgelopen vrijdag waardoor de accu leeg is. Vlug de ANWB gebeld en hij heeft de accu aan de praat gekregen en de radio was duidelijk de boosdoener. De hele terug weg zat je heerlijk te kletsen want je wil zo snel mogelijk naar papa om heel veel knuffeltjes te geven. We hebben het weer achter de rug.

• 12 Maart 2012 - 21:18

Fam Karkdijk:

Heerlijk dames! Wat fijn!
    Geniet ervan met z'n allen om weer lekker samen te zijn!!!!!

• 13 Maart 2012 - 05:24

Familie Brandwacht :

Hai danisha!
    Wat fijn dat je het hebt gehad en weer lekker met z'n allen thuis bent, dat is toch het fijnst!
    Wel vervelend dat jullie eerst nog op de ANWB moesten wachten, maar achteraf is het misschien wel grappig!
    Fijne dagen thuis meid en tot binnenkort!
    Groetjes van ons

• 13 Maart 2012 - 12:46

Familie Roeloffzen:

Wat maken jullie toch wat mee!
    Nu weer lekker bijkomen thuis met je familie om je heen. Hopelijk ga je je steeds beter voelen en kun je steeds meer op een dag.
    Nu even rust thuis....ook wel zo lekker voor je broertjes en zusje, papa en mama.
    Hou vol Danisha, je doet het super!
    Lieve groetjes van ons.
    Sarèl, Kem, Davi, Bas en Ellen