tweede pinkesterdag 2012 - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu tweede pinkesterdag 2012 - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

tweede pinkesterdag 2012

Door: DanishaLegebeke

Blijf op de hoogte en volg Danisha

28 Mei 2012 | Nederland, Groningen

Afgelopen nacht heb je papa veel wakker gehouden, met name moest je veel plassen of wou even wat vertellen. Vanmorgen ging het een stuk beter je hebt een tijd achter de lap-top gezeten om filmpjes te kijken. Nog even met een zeemeermin gespeeld met een kom water in bed. Toen was het tijd voor de chemo tegen 13.00 en na die tijd gaat het weer een stuk minder. Moe/misselijk/ buikpijn. Vanmorgen was de bloeddruk redelijk aan de goede kant en na de chemo was hij weer erg hoog. Je hebt na de tijd ook nergens geen zin meer in, alles is je te veel. Mama was rond 18.00uur bij je om papa af telossen. Je gaat nu met een spuugbak in je handen achter de lap-top om een filmje te kijken dus mama stopt met schrijven.

• 28 Mei 2012 - 18:52

Judith:

Net het verslag van deze wk gelezen, hopelijk komt er een stijgende positieve lijn in en ga je je beter voelen, dit is ook niet leuk! Hou je taai, samen met mama! Toitoi en groetjes, ook van Anique!

• 28 Mei 2012 - 21:58

Hermien :

Lieve dansprinses

Wat een verhalen weer bah! Ik hoop dat er gauw weer goede dagen tussen komen! We denken aan jullie!

Hermien

• 28 Mei 2012 - 22:07

Fam. Tijhuis:

Bah die nare chemo ook! We hopen dat je je weer snel wat beter gaat voelen!
    Sterkte met elkaar!
    XXX

• 29 Mei 2012 - 08:06

Helga:

Lieve Danisha,

Ik ben blij voor je dat ze eindelijk de pijn onder controle hebben. Dan gisteren weer met de chemo begonnen lees, ik dacht dat ze dat met de pinksteren zouden verschuiven. Balen dat het weer moest beginnen, maar ja ze kunnen de chemo caspers met die brilletje ook hun gang niet laten gaan. Sterkte meid, zet 'm op.
    dikke knuffels
    xxx

• 29 Mei 2012 - 17:23

Fam Karkdijk:

Lieve Danisha
    We denken aan je! Hopelijk voel je je snel weer wat beter. We duimen echt heeeeeeeel hard voor je.
    Dikke knuffel van Aniek, Isa, Freddy en Marleen