Even op stap met elkaar - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Even op stap met elkaar - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Even op stap met elkaar

Door: DanishaLegebeke

Blijf op de hoogte en volg Danisha

30 Mei 2012 | Nederland, Groningen

Vannacht heb je goed geslapen. Je was om half 5 klaar wakker. Om half 6 begon je met filmpjes kijken en mama wakker houden. Om goed 9.00 werd de VAP aangeprikt. en daarna viel je als een blok in slaap. Je hebt niet eens mee gekregen dat de chemo was aangesloten. Het duurde even voordat we konden beginnen omdat je op eens door de diepe slaap een dip in je bloeddruk kreeg
Toen je bloeddruk weer stabieler werd konden we starten. De ziekenhuis juf is nog geweest maar je sliep te diep. De fysiotherapeut heeft van allerlei oefeningen gedaan maar je merkte er niks van, je kan niet eens herinneren dat hij aan je bed is geweest. Om half twee heeft mama je wakker gemaakt, omdat er beneden in de hal "Make a wish domino day" georganiseerd is en jij toch moet gaan proberen om te mobiliseren. In de rolstoel met alle toeters en bellen eraan en veel dekens zijn we gegaan. We hebben het hele programma kunnen zien, ook al was je misselijk je genoot ervan. Na de bouwers wat door patientjes gebeurde kwam er een googelaar en toen het moment van het omgooien van de dominosteentjes. Super. Terug op je kamer viel je als een blok in slaap en helaas moest je al na een half uurtje wakker gemaakt worden voor een warme fosfaat clysma. En helaas hierop had je weinig resulaat. Toen maar weer slapen tot 21.00 want papa en lysanne waren er. Jullie hebben samen naar filmpjes gekeken en gelachen. Afscheid nemen blijft moeilijk en dan probeer je je tranen weg te slikken. Ondanks de vermoeiheid was het een goede dag voor je. Papa en mama waren de gehele dag nog bezig over gisteren kunnen dat nog niet een plekje geven het blijft maar malen. Ook al zijn er vele positieve dingen en probeer je daar aan vast te houden dan overmand het emotionele stuk.

• 31 Mei 2012 - 04:24

Fam. Tijhuis:

Fijn dat je vandaag weer wat leuke dingen hebt kunnen doen en er van hebt genoten. Wij hopen dat je snel naar huis mag en weer lekker samen met z'n zessen bij elkaar bent.
    Respect hoe jullie dit met elkaar doorstaan! Wij duimen met jullie mee.
    Liefs van de Tijhuisjes.

• 31 Mei 2012 - 05:36

Fam. Legtenberg:

Lieve allemaal,
    Fijn te lezen dat jullie, ondanks de moeilijke berichten van gister, vandaag van de leuke dingen hebben kunnen genieten. Een glimlach te zien op het gezichtje van Danisha dat geeft weer wat positieve energie. En het is haar en jullie zo gegund. Begrijpelijk dat na gister de emoties de overhand hebben. 't Is ook allemaal heel erg lastig. We wensen jullie heel veel kracht, moed en alles wat jullie nog meer nodig hebben.
    Dag allemaal.
    De knuffels van Siem, Joes, Tibbe,
    Marco en Dianne

• 31 Mei 2012 - 06:42

Roelie:

Fijn dat jullie gisteren een "goede"dag hebben gehad.Alle kleine lichtpuntjes geven jullie weer positieve kracht.Net zoals iedereen blijven ook wij duimen dat het nu weer langzaam de goede kant op zal blijven gaan en er een oplossing wordt gevonden voor de opgetreden problemen.
    Heel veel liefs .Tante Roelie

• 31 Mei 2012 - 08:24

Helga:

Eindelijk weer een goede dag, die dagen zijn hard nodig om het te kunnen volhouden. Je schreef het al, gisteren was een zorgelijk dag, dat krijg niet zomaar over 1 nacht een plaatsje. Heel veel sterkte, kracht en glimlachen van Danisha.
    lieve groetjes en een extra dikke knuffel voor jullie allemaal.

• 31 Mei 2012 - 10:48

Paul Striker:

Het is wel erg zwaar ... voor jullie allemaal. We denken elke dag aan jullie.

Sterkte.

• 31 Mei 2012 - 14:28

Fam Karkdijk:

Lieve Danisha

fijn dat je vandaag weer wat hebt kunnen genieten.
    Het is jullie gegund.
    Dikke knuffel Aniek,Isa,Freddy en Marleen

• 31 Mei 2012 - 20:33

Fam. Wolterink:

We denken aan en duimen voor... jullie ! We hopen dat jullie snel weer met z'n zessen samen kunnen zijn !
    Lieve groet, Sandra en fam.

• 31 Mei 2012 - 21:25

Ellen Roeloffzen:

Ook dat moet eruit! Ik hoop dat jullie dat met elkaar kunnen en anders zijn er vast wel maatschappelijk werkers in het ziekenhuis. Gewoon even aan de verpleging vragen. Tjonge....het is niet niks wat jullie meemaken. Zorg dat jullie daar in geholpen worden anders lopen jullie vast en dan heeft niemand meer wat aan jullie..... en voorlopig moeten jullie nog wel ff door.... Probeer straks thuis ook een keer met z'n 2-tjes naar de film ofzo. Ik wil wel zitten bij gebrek aan oppas :)
    Voor nu een dikke knuffel en lekker slapen!