Hoera, Finn jarig!! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Hoera, Finn jarig!! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Hoera, Finn jarig!!

Door: DanishaLegebeke

Blijf op de hoogte en volg Danisha

20 Juli 2012 | Nederland, Utrecht

Donderdag: 'smorgens ben je even op school geweest om afscheid te nemen van juf Janet. Ze hebben een leuke klassefoto voor je gemaakt als verrassing om je een fijne vakantie te wensen. In de middag ben je bij Lise H geweest en dat was een gezellige middag. 'savonds had je veel last van huil momenten en je houdt best veel vocht vast met name je benen. Omdat je slecht kon slapen heb je heerlijk bij papa op de bank gelegen.

Vrijdagmorgen had je veel moeite om uit bed te komen. Toen jullie uit bed kwamen kreeg Finn vele knuffels en kusjes van jullie. Want Finn is vandaag 1 jaar geworden. Tegen 8.00 zijn we vertrokken richting Groningen. Lysanne is mee gegaan en jullie hebben heerlijk mee gezongen met de Jip en Janneke cd die jullie wel kunnen dromen. Hoe dichter we bij het ziekenhuis kwamen hoe stiller je werdt. Op de poli liet je Lysanne van alles zien. Toen we aan de beurt waren en je kwam de onderzoekskamer binnen moest je overgeven. Sonde sneuvelde. Er werden twee verpleegkundigen op gehaald want de sonde moest erin vanwege medicatie. Je schreeuwde heel hard "NEE, ik doe het samen met mama. En iedereen gaf ons de tijd, zodat je zelf de sonde kon inbrengen. Dikke pluim meid want je voelde je beroerd en was erg overstuur. Het is ons gelukt!! Toen gingen we naar de dagbehandeling en de Erwinaige werdt aangesloten en jij viel als een blok in slaap. Je hebt zelfs niet eens mee gekregen dat Bast en Snavel er waren en dat wou je zo graag samen met Lysanne kijken. Lysanne heeft nog een tijdje met Luci geknutseld en gepraat. En je hebt een mooie kaart en tekening gekregen van Lysanne. Je bloedbeeld was niet goed dus je mocht vandaag niet alles hebben de Vincristine wel maar de doxo niet. Deze mag je volgende week ook niet inhalen omdat de witte bloedcellen (Leuco's) 0,8 is. Deze wordt 7 september ingehaald. We moeten zorgen dat 10 augustus je bloedbeeld beter is. Zodat je de combinatie van de chemo's krijgt, is juist zo belangrijk om het gewenste resultaat te bereiken. De 6mp spuiten mogen we de aankomende 2 weken ook niet geven. Papa en mama waren door deze uitslagen wel teleurgesteld. Met name omdat 7 september een dag wordt met veel chemo's lumbaalpunctie en een beenmergpuntie. En dan is de vraag als de beenmerg z'n opdonder krijgt het wel verstandig is om 14 september naar Parijs te gaan. Maandag 10 september wordt het besluit genomen over jou toestandsbeeld en bloedbeeld of het wel/niet verstandig is om te gaan. Danisha we hebben jou hierover nog even niks van gezegt. Want mocht het niet doorgaan dan wordt er een nieuwe datum geprikt. We waren mooi op tijd thuis omdat het best snel ging allemaal en erg rustig was op de poli. De neuroloog is in consult geweest en de Gabentine is opgehoogt naar 4 keer 200mg in de Dexa week en vanaf woensdag weer terug naar 3 keer 200mg. Thuis heb je het lekker rustig aan gedaan.

• 20 Juli 2012 - 20:24

Fam. Broeze Ruiter:

Wij "vieren" de verjaardag van de hond ook altijd :-)
    Heerlijke foto.

Wat een spannende tijden komen er weer aan, pfff, ik hoop zo dat het bloedbeeld en de toestand goed genoeg zijn... dat hopen we natuurlijk altijd, maar we gunnen jullie de reis naar Parijs ook zo.
    We gaan erg hard duimen...
    Lieve groetjes.

• 21 Juli 2012 - 03:35

Roelie:

Wat een super gezellige foto.
    Finn zal wel genoten hebben van de extra knuffels.
    Nou,allemaal maar duimen dat het uitstapje door kan gaan.
    Liefs,Tante Roelie

• 21 Juli 2012 - 12:44

Fam Karkdijk:

Wat een leuke foto zeg. En je moet altijd alles vieren wat er te vieren valt dus tuurlijk ook Finn's eerste verjaardag. Jammer dat het in het ziekenhuis allemaal wat tegenviel zeg. Hopelijk gaat Parijs wel door. Het is jullie zo gegund!!!!
    Knuffel ons

• 21 Juli 2012 - 13:30

Familie Legtenberg:

Hé hallo allemaal, we zijn natuurlijk wel benieuwd of Finn dat ene kaarsje op de taart zelf uitgeblazen heeft?! Groot gelijk dat jullie een gezellig feestje hebben gevierd. We kunnen ons de teleurstelling over de laatste uitslagen goed voorstellen. Dat is wel weer even slikken. Volhouden kanjers. We gaan duimen dat Parijs door kan gaan. Goed weekend en de groetjes van de Kerkekamp.

• 21 Juli 2012 - 19:06

Liesbeth:

Wat een mooie foto zeg! Hopelijk heeft Finn genoten van zijn eerste verjaardag! Wat een teleurstelling zeg, dat de uitslagen niet zo goed waren.
    Nu maar duimen dat de uitslagen beter worden zodat jullie wel naar Parijs kunnen! Het is jullie zo gegund.