We wachten............... - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu We wachten............... - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

We wachten...............

Blijf op de hoogte en volg Danisha

23 Maart 2013 | Nederland, Hellendoorn

Afgelopen nacht heeft Danisha goed kunnen slapen. Vanmorgen werd ze tegen half 10 wakker. Om 10.00uur kwam de KNO-arts vragen of wij de cd van de CT scan hebben?? Nee, die hebben we niet! Gelukkig na veel zoek werk was hij in het verkeerde map terug gevonden. Na een tijd kwam de KNO- arts terug en ze gaan niet alleen spoelen maar ook opereren omdat de ontstekingen van de holtes tegen het schedelbasis ligt. Hij heeft veel uitleg gegeven wat er allemaal mis kan gaan. Maar hij stelde mij gerust dat hij dit vaker heeft gedaan. (we wachten af) Hij benoemde dat we tegen 14.00/15.00 aan de beurt kunnen zijn. Om goed 12.00uur kwam de slaapdokter nog langs voor aanvullende informatie. Deze vertelde uiteindelijk dat we laat in de middag aan de beurt zijn, want er zijn veel spoedjes binnen gekomen. We begrijpen dat helemaal, maar Danisha is er helemaal klaar mee, vooral omdat ze vanaf afgelopen nacht 2.00uur niks meer heeft gegeten/gedronken. Tussendoor is er nog bloed afgenomen en een uur later weer want in de eerste bloedafname zat te weinig bloed in het buisje voor onderzoeken. Dr. De Bont oncoloog kwam nog even langs om de OK te bevestigen. Helaas wordt er geen combi operatie van gemaakt en kijken we volgende week voor de kaakchirurgie. We blijven rustig wachten en zijn samen veel teken filmpjes aan het kijken en lekker tekenen.

• 23 Maart 2013 - 14:03

Helga:

Wachten is vervelend, nuchter wachten al helemaal.. Dus fijn dat jullie samen filmpjes kunnen kijken en kunnen tekenen.
    Succes straks Danisha !
    lieve groetjes en een dikke knuffel

• 23 Maart 2013 - 15:14

Fam. Wolterink:

Heel veel sterkte samen en we denken aan jullie !!!
    Lieve groet, Sandra en fam.

• 23 Maart 2013 - 15:33

Annemarie:

even terug gelezen..wat heftig allemaal weer zeg!
    heel veel succes vanmiddag!!
    we duimen voor jullie
    groetjes van ons

• 23 Maart 2013 - 17:13

Fam Kinds:

Even gekeken hoe de stands van zaken was. Balen dat jullie weer zo lang moeten wachten.
    Wij wachten met jullie mee.
    Groeten van ons!

• 23 Maart 2013 - 19:17

Riek Dijk:

Heel veel sterkte.

• 23 Maart 2013 - 19:26

Fam Rutgers:

We duimen voor jullie!sterkte samen..