Dag 13 in ziekenhuis - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Dag 13 in ziekenhuis - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Dag 13 in ziekenhuis

Blijf op de hoogte en volg Danisha

26 Maart 2013 | Nederland, Hellendoorn

Vanmorgen tegen half 8 maakte Danisha mij wakker, “mam, wakker worden de ziekenhuis juf komt”. Goede morgen, Juf komt tegen 9.45. Danisha had er helemaal zin in. Danisha heeft gisteren geregeld bij de speelkamer dat ze mee doet om gezamenlijk met andere kinderen te eten. Lijk me leuk, zegt ze! Dus daar kijkt ze ook helemaal naar uit. Mooi om te zien dat ze de gezelligheid op zoekt en aan de klets is met andere kinderen. Danisha heeft 3 kwartier les gehad en hier werd ze erg moe van. Even rustig op bed gelegen. Om 12.00 ging Danisha naar de speelkamer om te lunchen met de andere kinderen. Ze kreeg ook nog een lekkere knakworst. Het spoelen vind Danisha lastig maar ze probeert het. Arts assistent van de kno is nog geweest, werden we niet veel wijzer van. “wij hebben ons kunstje gedaan, nu maar wachten wat de supervisor ervan vind? Daarna kwam de neuroloog die deed een aantal testen en die benoemde dat de restverschijnselen van de Dexamethason altijd lastig zijn en niet met zekerheid kunnen aangeven wat wel niet blijvend is. Omdat lopen best pijnlijk is wil hij de amitriptyline verhogen naar 20mg. De maag/lever arts kwam in de middag langs en hij geeft aan dat hij volledig achter de peg-sonde kan staan en dat hij gaat proberen om bij de KNO arts aan te sluiten als hij de OK regelt. Ik heb benoemd dat ik het best lastig vind een peg maar het is niet anders. De arts kwam eindelijk om 19.00uur en ze wist me te vertellen dat we tot aan de ingreep opgenomen moeten blijven. Want tot aan de ingreep moet ze twee soorten antibiotica hebben. En ze kunnen nog niet eens worden over de geplande datum van de OK. Morgen of overmorgen hopen we de datum te hebben. Ze gaf al wel aan dat het zelfs op haar verjaardag kan???????????? Laten we dat alsjeblieft niet hopen!!! Het paasweekend is Danisha sowieso nog in het ziekenhuis. Danisha was in de middag erg tammetjes en mist Hellendoorn. De gehele dag blijft de neus bloeden. Papa en Lysanne waren vanavond op bezoek jullie deden beiden gekke dansjes.Vele lieve post en cadeaus heeft papa vanuit Hellendoorn meegenomen, bedankt iedereen! Opeens was de koek op en had Danisha weer veel pijn in haar hoofd en is als een blok in slaap gevallen.

• 26 Maart 2013 - 21:45

Ilona Hemmen:

Wat een heftige strijd moeten jullie leveren zeg.
    Heb je adres waar ik kaartje voor Danisha heen kan sturen?
    Heel veel sterkte!

Groetjes ilona

• 26 Maart 2013 - 22:09

Els:

Fijn dat Danisha ook weer zin heeft om schoolwerk te maken. Sterkte daar. Groetjes Els

• 26 Maart 2013 - 23:04

Annemarie:

wat bijzonder om te lezen dat je nu alweer zin hebt aan zoveel gezelligheid om je heen,
    je bent een dikke kanjer!!
    (en natuurlijk je ouders en broertjes en zus ook!)
    dag 13 alweer in het ziekenhuis..en nog zoveel onduidelijkheid.
    we duimen dat je snel geopereerd kan worden en dan hopelijk lekker weer naar hellendoorn.
    dikke knuffel van ons!

• 26 Maart 2013 - 23:12

Roelie:

Hoi Danisha .
    Wat ben jij toch een Bikkel.
    Zo snel alweer met alles mee proberen te doen.
    Heel veel Liefs,Tante Roelie

• 26 Maart 2013 - 23:19

Familie Legtenberg:

Lieve Danisha, we kunnen ons heel goed voorstellen dat je heimwee hebt naar Hellendoorn. Kon je maar gewoon even naar huis en naar school..... Maar zal ik je wat vertellen? Hellendoorn mist jou ook..... Dus hoe moeilijk ook blijven vechten meisje (en dat doe je al zo goed!), dan zien we je vast snel weer terug in ons mooie dorp. Wat zijn we allemaal trots op jou, op je mama en papa en op Lysanne, Ryan en Mike.
    Kanjers, allemaal. Groetjes, de Legtenbergjes

• 27 Maart 2013 - 17:55

Wilma Klink:

Hallo Danisha en zeker ook de rest van de familie. Ik lees elke dag wat je allemaal mee moet maken meisje. Vaak ook met de tranen in de ogen. Ik kan me best begrijpen dat je soms erg verdrietig bent en heimwee hebt. Dat is heel natuurlijk. Ik vind wel dat je een echt toppertje bent en je je er heel erg kranig doorheen slaat samen met papa, mama en je grote zus en broertjes. Ik zal voor jullie duimen dat je snel weer terug mag naar het mooie Heldern... Zet hem op kanjer. Je kunt heel trots op jezelf zijn.
    Groetjes, Wilma, Jan, Esmee en Tim Klink

• 03 April 2013 - 20:55

Danisha Legebeke:

Hoi Danisha en MArtine en natuurlijk ook de rest van de familie,

Wij missen jou ook!! We hopen dat de ok snel gepland wordt, zodat jullie ook een beetje weten hoe lang je nog moet blijven in het ziekenhuis en we hopen dat je niet op je verjaardag geopereerd hoeft te worden.
    Houd jij het ook nog een beetje vol Martine? Knap hoe jullie je hier samen doorheen slaan.

Sterkte we denken aan jullie.
    Groetjes van ons allemaal
    Liesbeth