Opzien tegen morgen - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Opzien tegen morgen - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Opzien tegen morgen

Blijf op de hoogte en volg Danisha

23 Mei 2013 | Nederland, Hellendoorn

Woensdagmorgen heeft Danisha een goede ochtend gehad op school. Thuis even rustig aan gedaan en daarna spelen met Romeé K. Ze heeft een heerlijke middag gehad. Na het avondeten was ze moe en last van pijn. Is uit zichzelf naar bed gegaan.
Donderdag is Danisha de gehele dag naar school geweest. Het ging haar goed af. Vandaag heeft ze er flink te balen van dat ze morgen weer naar het UMCG moet. Tussen de middag verzette ze zich al met vele dingen over Groningen. Ze is de laatste tijd ook veel met haar haar bezig en wou perse haar pruik op hebben. Ryan en Mike vonden Danisha erg mooi zo met het lange haar. Toen we thuis waren van school kwamen de waterlanders en de boosheid. Het gaat zo lekker, de pijn is momenteel redelijk te doen en nu wetende dat het na morgen weer erger gaat worden. Tegen de slaapdokter ziet ze niet op maar de Vincristine die nekt haar met haar lichamelijke pijn. Ze wou vannacht niet alleen slapen en Lysanne is met haar mee gegaan. En nu nog hoor ik ze met elkaar praten over van alles en nog wat.

• 23 Mei 2013 - 21:27

Els:

sterkte morgen!

• 23 Mei 2013 - 21:47

Fam. Wolterink:

Sterkte morgen!
    Denk aan jullie !
    Lieve groet, Sandra en fam.

• 23 Mei 2013 - 22:27

Helga:

Lastig dat het steeds moeilijker wordt voor je lieve Danisha. Sterkte morgen ! Veel bellen blazen..
    dikke knuffel

• 25 Mei 2013 - 13:13

Danisha Legebeke:

Hoi Danisha,

Sterkte morgen Danisha! Je bent een heel dapper meisje.
    We denken aan je en aan de rest van de familie.

Groetjes van ons allemaal,
    Liesbeth