Rustige dag - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Rustige dag - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Rustige dag

Blijf op de hoogte en volg Danisha

24 Maart 2013 | Nederland, Hellendoorn

Afgelopen nacht heeft Danisha onrustig geslapen. Ze had veel last van de neussonde in haar mond. Als ik uitlegde wat het is en waarom vind ze het goed. Vanmorgen werd ze tegen 10.30 wakker en wou graag dat ik een foto van haar gezicht maakte om zo te zien hoe ze eruit zag. Hier schrok ze wel van vooral omdat er veel op gedroogd bloed op haar gezicht was. Na een lekkere wasbeurt voelde ze zich al veel beter. We hadden net samen alles klaargelegd en er wouden 3 verpleegkundigen ons helpen, ze hadden al een verdeling twee Danisha en 1 het bed. Danisha klapte helemaal dicht. Toen heb ik aangegeven dat we het liever met zijn tweeën doen we hebben alle tijd en willen absoluut niet snel snel alles doen. Ze waren verbaasd maar lieten ons wel ons gang gaan. Toen ze weg waren was Danisha weer heerlijk aan de teut en plaagde mama om steeds het laken weg te trekken tijdens het opmaken van het bed. Omdat Danisha de sonde in haar mond heeft hadden ze hier verwacht dat Danisha dat niet accepteerde, maar wonder boven wonder ze vindt het absoluut niet prettig maar overal is een oplossing voor. Eigenlijk mag ze alleen maar vloeibare dingen eten. Bah, zegt Danisha ik wil chips!! De chips in kleine stukjes gedaan en ze kan precies met haar tong de sonde tegen houden en met de kiezen zachtjes bijten. Ze moet voorzichtig doen omdat ze anders de sonde kapot bijt. Alleen maar vla is niet aan haar besteed. Vanmorgen hebben we de Palmpasen stok uitgepakt die papa en Lysanne gisteren hadden meegenomen, hij is super mooi! In de middag kwamen papa en Lysanne en dit was even weer gezellig. Rond 20.30 wou Danisha slapen maar dat lukte niet zo goed. Erg onrustig en kleine tranen. Het is allemaal zo gevoelig en het ademen kan alleen via de mond. Danisha had vele vragen over het ziek zijn. Heerlijk even naast haar gelegen en uiteindelijk viel ze in slaap.

• 24 Maart 2013 - 23:49

Peter:

Wat een mooie palmpasenstok. Bewaar je nog wel wat lekkers voor mij?? En je steekt al weer een duim op!!!!
    En ik zie ook al weer iets van die pretoogjes. Ik zeg het nog maar eens een keer: Je bent een SUPERBIKKEL.
    En nu maar snel weer richting huis. Slaap lekker vannacht. Een hele dikke knuffel voor jullie.

• 25 Maart 2013 - 08:42

Fam Karkdijk:

KANJER!!!

• 25 Maart 2013 - 09:11

Danisha Legebeke:

Hoi

Goed om te horen dat Danisha grapjes maakt!!
    Wat een mooie palmpasenstok heb je gekregen. Gelukkig dat je er wel een beetje van kunt snoepen. Ze kennen dat niet in Groningen denk ik.
    Hopelijk vannacht een rustige nacht.
    Groetjes Liesbeth

• 25 Maart 2013 - 10:09

Annemarie:

fijn dat het al ietsje beter met je gaat danisha!
    we hopen dat je snel weer helemaal opgeknapt bent en lekker naar huis kan!
    wat een mooie palmpasenstok heb je,lekker hoor..
    laat je goed verwennen,
    groetjes van ons allemaal.

• 25 Maart 2013 - 10:22

Helga:

Aah zo lief die laatste zinnen. Toppertjes zijn jullie !
    lieve groetjes